Tuesday 18 December 2018

SHAH ALAM JAUH DENGAN BUNGA PENGANTIN ?!!!

"Rumah saya kat Shah Alam , jauh dari kawasan. 
Tapi saya nak buat grill pintu untuk rumah saya. 
Macam mana eh bang?" - customer Shah Alam

Tiada masalah sebab kami pernah pasang grill pintu di Shah Alam juga.
ini link dia " KLIK SAYA "

Proses pemasangan
Selepas
SIAP !
Kalau ada soalan lebih baik terus call saya untuk maklumat lanjut. Boleh berbual lama sikit.
012-658 6155 // 017-609 9077 , Jamal 


Next projek,

Sri Angsana Catering menyuruh kami untuk membaiki bunga untuk backdrop pelamin pengantin

Membaiki bunga untuk Sri Angsana

Memasang awning di Jabatan Air Selangor sebab cuaca panas dan hujan tidak menentu sekarang ni ~

AWNING BIRU DONE~
Throwback balik kerja haritu , 



Memasang pintu pagar di Pandan Jaya
Ada design sendiri ? Untuk studio photo shoot dan sebagainya? Boleh try call tanya macam mana hehe



Memasang gril di Tasik Selantan:


Ada anak kecil dan rasa nak safety tapi pada masa yg sama nak nampak lawa? Tengok ni penghadang untuk tangga (rail stair)




Jom buat tempahan sekarang dan kerja akan siap dalam masa yg dijanjikan. Dengan izin Allah :))

012-658 6155 (Call)
017-609 9077 (Whatsapp)

JAMAL (OWNER PSW)

No comments: